1. Care este procedura de rezervare?
Incepand din acest an am reinnoit sistemul de rezervari online pentru acces la piscina. Doar utilizand sistemul de rezervari veti avea garanția locului dvs. Detalii și formularul de rezervare găsiți aici (în curând). La Mesteceni dispune de un număr maxim de 50 de locuri pe șezlong si maxim 10 locuri pentru copii fara sezlong. 20 de locuri sunt alocate camerelor și 30 de locuri sunt puse la dispoziția clienților La Mesteceni exclusiv prin sistemul de rezervări on line. În cazul în care locurile alocate camerelor nu sunt revendicate în totalitate sau au rămas locuri neachitate prin sistemul de rezervări on line acestea vor fi putea fi achiziționate direct la recepția pensiunii, fără rezervare prealabilă, în ordinea solicitărilor și în limita disponibilităților pentru ziua în curs.
2. De ce trebuie revendicate locurile in maxim 30 minute de la inceputul intervalului orar rezervat?
Din acest an, pentru a asigura un flux optim de persoane si pentru a controla/gestiona cat mai eficient persoanele care intra/ies din incinta, accesul se va face printr-un turnichet si pe baza bratarilor de acces. Alocarea codurilor de acces se face in mod automat prin intermediul softului de rezervari si fiecare bratara va avea presetat intervalul orar pentru care a fost facuta rezervarea. In mod automat accesul va fi permis sau interzis prin intermediul acestor bratari si prima citire a codului de acces trebuie sa fie in maxim 30 de minute de la inceputul intervalului. Am implementat acest sistem de control acces si pentru a fluidiza si reduce fluxul de persoane din zona receptiei.
3. Cum putem ști dacă mai sunt locuri la bazine sau nu?
Disponibilitatea poate fi verificata on line. Oferim această informație și telefonic, dar aceasta este cel mai probabil valabilă în momentul în care ne sunați. Nu putem garanta și pentru momentul în care veți ajunge totuși. Vă vom ține zilnic la curent în legătură cu statusul locurilor disponibile.
4. Ce temperatură are apa din bazine?
Apa este încălzită în permanență prin intermediul a doua pompe de caldura aer-apa. În zilele mai răcoroase, in bazinul pentru adulti apa are o medie de 24-26 de grade. În zilele mai călduroase poate ajunge la 30-32 de grade celsius. Cu ajutorul acestor pompe de caldura care reusesc si pe timpul noptii sa mentina temperatura, putem comunica o medie a temperaturii apei de imbaiere de 28 de grade Celsius inregistrata in vara anului 2019. Si bazinul de copii este incalzit tot prin intermediul unei pompe de caldura iar media temperaturii inregistrata in vara 2019 a fost de 32 de grade Celsius.
5. Cum este filtrată apa din bazine?
Bazinele dispun de o stație automatizată de flitrare care păstrează standardele apei în parametrii impuși de legislația în vigoare. Dezinfecția se face cu clor în bazinul pentru adulți. În bazinul pentru copii filtrarea se face cu ajutorul unui filtru cu sare, mult mai sănătos pentru cei mici. Din acest motiv apa va fi ușor sărată. Ambele bazine dispun de un panou în care sunt trecuți zilnic parametrii pentru calitatea apei , nivelul PH-ului și temperatura.
6. Numărul de locuri este limitat? Accesul în spațiile de agrement este exclusiv pentru clienții La Mesteceni?
Da. Din respect pentru confortul dvs și din dorința de a nu ne transforma într-un loc mult prea aglomerat capacitatea maximă admisă este de 50 de adulti si 10 copii, în limita numărului de șezlonguri din dotare si in limita capacitatii bazinelor. După epuizarea celor 50 de locuri nu se mai permite accesul altor persoane în perimetrul piscinei.
7. Esta o oră propice pentru a-mi asigura loc la piscine în condițiile în care nu utilizez sistemul de rezervări?
Sfatul nostru este să sosiți, cu un telefon in prealabil, în jurul orei 10.30 pentru a ști dacă au mai rămas locuri nerevendicate pentru ziua respectivă. Aceste locuri sunt din cele alocate camerelor care fie au late check-in, fie nu sunt ocupate. Ora 10.30este ora de check-out a camerelor.
8. Tariful este returnabil?
Da în condițiile menționate în Sistemul de rezervări on line și conform regulamentului de Ordine Interioară. Nu este returnabil în condițiile în care s-a petrecut deja timp în incinta complexului, dar condițiile meteo împiedică prelungirea șederii(de ex). Dupa verficarea tuturor conditiilor oferite( pozitie sezlong, atmosfera, temperatura apei, umbra etc) si in decurs de 15 min de la accesul in incinta nu se doreste consumarea rezervarii se returneaza contravaloarea accesului.
9. Ce include tariful la piscină?
Taxa include: -Șezlongul-Accesul la vestiare/ dulăpioare de garderobă -Acces terenul de sport și locul de joacă pentru copii. *La tarifele pentru copii nu este inclus șezlongul.
10. Cum îmi este atribuit locul la piscină?
Locurile se distribuie în funcție de disponibilitate și preferințe. Daca ajungi printre primii vei avea de unde alege.
11. Tariful camerelor include și accesul la bazine?
Există tarife la cazare cu acces piscină inclus.
12. Se poate servi masa în cadrul restaurantului dacă locurile la piscină s-au epuizat?
Da. Terasa de vara are locuri suficiente si pentru cei ce doresc doar servirea mesei. Din acest an am separat circuitele de acces catre piscina si catre terenul de sport si locul de joaca astfel incat si cei care servesc masa sa le poata utiliza .
13. Cât durează prepararea comenzii la bucătărie?
Depinde de numărul clienților din acel moment. În Weekend-uri în general timpul de preparare poate fi mai lung decât în zilele săptămânii datorită volumului crescut de oaspeți. Va rugăm să luați în considerare și dimensiunile mici ale restaurantului, fapt care poate îngreuna onorarea promptă a unui număr mai mare de treizeci de comenzi concomitente. Va recomandam ca in zilele de Sambata si Duminica sa rezervati masa pe terasa pentru a va asigura ca veti avea loc.
14. Unde pot afla prognoza meteo?
Avem pe site o aplicație meteo după care vă puteți orienta. În general, vremea din Cluj - Napoca este similară cu cea de la noi, cu un decalaj modic de 2-3 grade.