Pensiunea La Mesteceni
1. Care este procedura de rezervare?
Din 2015 am introdus sistemul de achiziționare a acceselor online. Încercați această metodă și aveți garanția locului dvs. Detalii și formularul de rezervare găsiți aici (în curând). La Mesteceni dispune de un număr de 60 de locuri pe șezlong. 20 de locuri sunt alocate camerelor și 40 de locuri sunt puse la dispoziția clienților La Mesteceni exclusiv prin sistemul de rezervări on line. În cazul în care locurile alocate camerelor nu sunt revendicate în totalitate sau au rămas locuri neachitate prin sistemul de rezervări on line acestea vor fi putea fi achiziționate direct la recepția pensiunii, fără rezervare prealabilă, în ordinea solicitărilor și în limita disponibilităților pentru ziua în curs.
2. De ce trebuie revendicate locurile până la ora 10.30 la piscină?
Datorită îmbunătățirii soft-ului de rezervări, începând cu sezonul 2016, în zilele săptămânii luni-vineri puteți ajunge în incintă la orice oră doriți dvs! Rezervarea flexibilă este valabilă 2 ore din momentul confirmării rezevarii! EX: în cazul în care doriți să ajungeți la noi la ora 14.00 faceți rezervarea în jur de ora 12.00. În weekend este nevoie de o oră maximă de revendicare a locurilor pentru o mai bună desfășurare a activității noastre pe de-o parte și pentru a ne asigura de unicitatea accesului oferit, pe de altă parte. El trebuie revendicat o singură dată după care rezervarea se devalizează. De asemenea, până la 10.30 putem să vă asigurăm asistență în găsirea și alegerea locurilor pe șezlong, după care din cauza aglomerației și fluxului mare de persoane este aproape imposibil să găsim șezlonguri lipsă (ocupate de alte persoane). Tot ora 10.30(conform Regulamentului de Ordine Interioară) este ora de referință pentru returnarea contravalorii acceselor, celor care sunt mulțumiți de condițiile oferite iar noi le putem valorifica prin vânzare directă altor persoane care doresc să ne viziteze. La ora 10.30 este și check-out serviciilor de cazare din același considerent.
3. Cum putem ști dacă mai sunt locuri la bazine sau nu?
Pentru zilele din cursul săptămânii puteți verifica disponibilitatea on line. Oferim această informație și telefonic, dar aceasta este cel mai probabil valabilă în momentul în care ne sunați. Nu putem garanta și pentru momentul în care veți ajunge totuși. Vă vom ține zilnic la curent în legătură cu statusul locurilor disponibile.
4. Ce temperatură are apa din bazine?
Apa este încălzită în permanență prin intermediul a opt panouri solare. În zilele mai răcoroase apa are o medie de 22-23 de grade. În ziele mai călduroase poate ajunge și la 26-27 de grade celsius. Temperatura bazinelor este direct influențată de condițiile meteo anterioare sosirii. După o perioadă de ploi și vreme înnorată temperatura apei va mai pierde din grade. În bazinul copiilor este mai rece la primele ore ale dimineții însă va depăși temperatura piscinii pentru adulți în decursul zilei datorită volumului mai mic de apă.
5. Cum este filtrată apa din bazine?
Bazinele dispun de o stație automatizată de flitrare care păstrează standerdele apei în parametrii impuși de legislația în vigoare. Dezinfecția se face cu clor în bazinul pentru adulți. În bazinul pentru copii filtrarea se face cu ajutorul unui filtru cu sare, mult mai sănătos pentru cei mici. Din acest motiv apa va fi ușor sărată. Ambele bazine dispun de un panou în care sunt trecuți zilnic parametrii pentru calitatea apei , nivelul PH-ului și temperatura.
6. Numărul de locuri este limitat? Accesul în spațiile de agrement este exclusiv pentru clienții La Mesteceni?
Da. Din respect pentru confortul dvs și din dorința de a nu ne transforma într-un loc mult prea aglomerat capacitatea maximă admisă este de 60 de persoane, în limita numărului de șezlonguri din dotare. După epuizarea celor 60 de locuri nu se mai permite accesul altor persoane în perimetrul piscinei. Da, accesul este exclusiv clienților La Mesteceni. Indiferent de serviciile consumate (cazare, restaurant, terasă de vară, sală de conferințe) clienții locației noastre au exclusivitate la spațiile de agrement.
7. Esta o oră propice pentru a-mi asigura loc la piscine în condițiile în care nu utilizez sistemul de rezervări?
Sfatul nostru este să sosiți în jurul orei 10.30 pentru a ști dacă au mai rămas locuri nerevendicate pentru ziua respectivă. Nu vă putem garanta existența locurilor respective.
8. Tariful este returnabil?
Da în condițiile menționate în Sistemul de rezervări on line și conform regulamentului de Ordine Interioară. Nu este returnabil în condițiile în care s-a petrecut deja timp în incintA complexului, dar condițiile meteo împiedică prelungirea șederii(de ex).
9. Ce include tariful la piscină?
Taxa include: -Șezlongul-Accesul la vestiare/ dulăpioare de garderobă -Acces terenul de sport și locul de joacă pentru copii. *La tarifele pentru copii nu este inclus șezlongul.
10. Cum îmi este atribuit locul la piscină?
Locurile se distribuie în funcție de disponibilitate și preferințe.
11. Tariful camerelor include și accesul la bazine?
Există tarife la cazare cu acces piscină inclus.
12. Se poate servi masa în cadrul restaurantului dacă locurile la piscină s-au epuizat?
Da. Numărul de locuri din cadrul terasei de vară este dublul locurilor la piscină.
13. Cât durează prepararea comenzii la bucătărie?
Depinde de numărul clienților din acel moment. În Weekend-uri în general timpul de preparare poate fi mai lung decât în zilele săptămânii datorită volumului crescut de oaspeți. Va rugăm să luați în considerare și dimensiunile mici ale restaurantului, fapt care poate îngreuna onorarea promtă a unui număr mai mare de treizeci de comenzi concomitente. În aplicația de rezervări on line există și o opțiune pentru a transmite oră de servire a mesei. Utilizați-o cu încredere pentru a vă anunța prezența la masă iar noi vom fi pregătiți să vă servim în cel mai scurt timp posibil.
14. Unde pot afla prognoza meteo?
Avem pe site o aplicație meteo după care vă puteți orienta. În general, vremea din Cluj - Napoca este similară cu cea de la noi, cu un decalaj modic de 2-3 grade.